Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Ο Άνιελ μας σε ρόλο ηθοποιού – Οι παραστάσεις συνεχίζονται- 1,2,3 & 8,9,10 Μαρτίου

Ο Άνιελ μας σε ρόλο ηθοποιού –
Οι παραστάσεις συνεχίζονται- 1,2,3 & 8,9,10 Μαρτίου
Αρθρογράφος ο μαθητής  Άνιελ
 
Όλα ξεκίνησαν όταν επισκέφτηκα το σύλλογο Α.Σ. Τυφλών « Ήφαιστος» το καλοκαίρι του 2017 
για να συμμετέχω σε πρόγραμμα αθλητικών δραστηριότητων (ακόντιο, δίσκο, κά). 
Εκεί γνώρισα τον πρόεδρο κ. Νίκο Αργυρό, ο οποίος μου πρότεινε να συμμετέχω στην θεατρική ομάδα
 με τυφλούς και βλέποντες. Χάρηκα πολύ για την πρόταση αυτή και είπα κατευθείαν "Ναι".
 Αμέσως γνώρισα τον σκηνοθέτη, κ. Αστέριο Παλιούγκα και συμφωνήσαμε να συμμετέχω στις πρόβες 
της ομάδας για την παράσταση "Η μικρή μας πόλη", του Thornton Wilder. Έτσι κι έγινε. 
Οι πρόβες αρχικά γινόντουσαν στο σχολείο μου και αργότερα στο χώρο της παράστασης, 
στο κτίριο Bensousan Han στα Άνω Λαδάδικα. Ήμουν ο μικρότερος της θεατρικής ομάδας.
Η πρώτη μας παράσταση έγινε στις Σέρρες στις 30 Νοεμβρίου 2018. 
Την προηγούμενη μέρα ήμουν ανυπόμονος, ενώ τη μέρα της παράστασης ήμουν πολύ 
ενθουσιασμένος και χαρούμενος. Η μέρα που περίμενα ήρθε. 
Αφίσες τις παράστασης , όπως μου είπαν, είχαν την φωτογραφία μου. 
Ήρθε η στιγμή να παίξω τον ρόλο μου. Δεν είχα καθόλου άγχος.
Κατάλαβα ότι άρεσε η παράσταση στους θεατές επειδή χειροκροτούσαν
 και έλεγαν συγχαρητήρια. Κάποιοι από αυτούς μου ζήτησαν να βγούμε φωτογραφία, 
στο τέλος. Την παράσταση παρακολούθησαν η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, η γιαγιά μου και άλλοι συγγενείς. 
Επειδή η παράσταση ήταν επιτυχημένη πήρε παράταση για 1,2,3 και 8,9,10  Μαρτίου. 
Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα:
Σας περιμένουμε!

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα