Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Οι μαθητές μας στο σχολικό διαγωνισμό “Κάν’ το να ακουστεί” 2019!


Ψηφίστε κι εσείς για το βραβείο Ακροατών!
Στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής και με την εκπαιδευτική καθοδήγηση της μουσικοπαιδαγωγού ειδικής αγωγής Κατερίνας Γεροφώτη, οι μαθητές δημιούργησαν, με την υποστήριξη ομάδας εκπαιδευτικών του σχολείου μας, τους στίχους του τραγουδιού «Μαζί…για μια νέα φιλία», καθώς και συνέβαλαν στη μουσική επένδυση των στίχων του. Το τραγούδι μας συμμετέχει στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ραδιοφωνικού μηνύματος και τραγουδιού “Κάν’ το ν’ ακουστεί 2019”με θέμα: “Η φωνή μας, ασπίδα στα λόγια του μίσους“. Είναι ο διαγωνισμός που έχει γίνει πλέον θεσμός και υλοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Η εκμάθηση του τραγουδιού από τη χορωδία έγινε μέσα σε τέσσερις μέρες κατά τις οποίες οι μαθητές έδειξαν εξαιρετική πρωτοβουλία, προθυμία, επιμονή και θετική διάθεση για συνεργασία, καθώς και διασκέδασαν πολύ. Αγαπημένη στιγμή για όλους ήταν η ηχογράφηση σε στούντιο, εμπειρία που πρώτη φορά βίωσαν οι μαθητές.

Σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία της δράσης ήταν η πρόθεση πολλών ειδικοτήτων να υποστηρίξουν τους μαθητές σε αυτήν την προσπάθεια, είτε συναινώντας  για τη διάθεση χρόνου στις προετοιμασίες, είτε συμβάλλοντας στη δημιουργία και την προετοιμασία του τραγουδιού (Σταυρούλα Προκοπίδου - ΕΒΠ, Βαγγέλης Χατζηανδρέου - φυσικοθεραπευτής, Σίμος Αρμένης – σπουδαστής φυσικοθεραπείας, Πέλλα Γίτσα - ψυχολόγος, Ευγενία Θωμαΐδου - φυσικής αγωγής, Κώστας Σπαϊλάρι – σπουδαστής φυσικοθεραπείας).


Πλέον, τελείωσε η κρίση των κριτών και σύντομα θα έχουμε τα αποτελέσματα της…
Ωστόσο... ξεκίνησε η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ των ΑΚΡΟΑΤΩΝ. Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Θεσσαλονίκης συμμετέχουν με το τραγούδι «Μαζί….Για μια ωραία φιλία»! στο νούμερο 18!
Αν αγαπήσατε το τραγούδι μας…τότε πατήστε την ΚΑΡΔΟΥΛΑ  που εμφανίζεται στο τέλος της ακρόασής του ώστε να το ψηφίσετε στο παρακάτω λινκ!
και αν σας αρέσει πολύ.... ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ!

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα